nu är helvetet över!

Äntligen så har jag och mamma kommit överrens efter massa tjat! 
Har bestämt mig för att hoppa av skolan, varför de? Jo, för att jag inte alls trivs i skolan eller i klassen. Helt skumma människor jämfört med dom jag är van vid.. ;o och jag är helt skoltrött har varit det i 4 år nu! Men äntligen slipper jag skolan. Ska istället jobba nånstans tex på ica tills jag fyllt 18, för då jag fyllt 18 ska jag gå en utbildning så jag får jobb i gruvan i Gällivare, + så får man c-körkortet! =) skööönt!
helvetet är över! - skola!


// m
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Hade varit bra om du kontaktade skolan och kom tillbaks med dina böcker och dator...

kram Erika

»»»»»»»» 2012-05-08 | 09:34:06

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!