jag kan inte påstå att jag har så speciellt roligt ..

STEG 1
Namn: Marlene Lundqvist
Födelseplats: Piteå
Bor: Jokkmokk
Ögonfärg: Blå/grå
Hårfärg: Brunt
Skostorlek: 36-37
Civilstatus: i ett förhållande
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Björn Borg
Dina svagheter: Känslig
Rädsla: Att förlora min kille och vänner

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Ingenaning.
När somnar du: Olika

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Frasses: Frasses
Vans eller Converse: Converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea
Choklad eller vaniljglass: Choklad

STEG 5
Svär du?: Ja
Sjunger du?: Nej
Duschar du varje dag?: Nej
Röker du?: Ja
Gillar du skolan?: NEJ
Har du bra självförtroende?: Verkligen inte.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol?: Ja
Rökt?: Ja
Shoppat?: Beror på vad
Ätit en hel ask müsli?: Nej
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen?: Nej
Skejtat?: Nej
Bakat?: Ja
Stulit?: Nej
Rakat dig?: Ja
Kysst någon?: Självklart.
Kramat någon?: Självklart.

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Båda
Varit full?: Ja
Blivit kallad hora?: Ja på skojj
Blivit nerslagen?: nja, nerslagen är inte rätta ordet precis.
Busringt någon?: Ja
Gjort något som du ångrade?: Ja.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Ja.
Kastat en sten på nån ruta?: Nej

STEG 8
framtiden..
Namn på barn?: Amanda, Oskar, Lilly, William.
Hur vill du dö?: Med min älskling♥
Vad vill du bli när du blir gammal?: Jobba med äldre människor, eller med människor som är utvecklingsstörda.

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: 2
Antal CD-skivor du äger?: vet inte?
Antal piercings?: 9 st. 5 i öronen, 1 i ögonbrynet, 1 i tungan, 1 i nästan och 1 i läppen.
Antal tatueringar?: 1
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Några gånger

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Jobba kanske. Vara med min älskling och vänner, Supa!
Vad ska du göra i vinter?: vet inte
När tar du studenten?: Aldrig, för jag går inte skola längre!
Vad gör du efter gymnasiet?: Eftersom jag inte går gymnasiet så vet jag inte.  Jobba iaf!
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Ja de tror jag väl
Vad händer till helgen?: Vara med min älskling
Vad vill du helst göra just nu?: Mysa med min älskling

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: Har redan en underbar pojkvän
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: personligheten, och ögonfärgen bara för skojjskull.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Vet inte.
Vem är den perversaste person du känner?: HAHA, min bror? nämen it vet ja.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!