Godmorgon.

Godmorgon, känns verkligen surt att vakna halv 7 när man inte ens har nå att stiga upp för =sovmorgon.
Men, har man en hundvalp som gnäller och vill ut och pissa, så är de bara att kliva upp, och tror ni det gick att somna om? NÄ. För då var ju hunden pigg och villa busa med mig, direkt jag la mig ner börja ozzy gnälla.. suck.
Men de som är fräckt de är att NU sover ozzy neddanför min säng. Nuuu går de bra att sova för honom, mjo!
menmen, jag älskar han iaf ♥

Har inga planer för dagen, vilket som är synd, för när man inte går skola eller jobbar än så länge så sitter man ju bara hemma, och då går dagen så jäkla långsamt!! ;o
Men jag får ringa hit Matilda och spela kort med hon, jag ger mig fan inte.
Hon vanligt är de att man förlorar minst 20 gånger i rad i vändtia, pfft..
nä, jävla Matilda alltså, också förstör hon hela tiden för mig så att jag får plocka upp högen! menmen ♥


Nu har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag är väldigt trött!

puss♥ // m

Jag dyker upp såsmåningom! =)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!